تولید محتوا یکی از امور مهم در دیجیتال مارکتینگ بوده که امروزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. محتواهایی که از کسب و کارهای اینترنتی صادر می شود، می تواند در قالب پست های وبلاگ، خبرنامه، مطالب شبکه های اجتماعی و هرچیز دیگری باشد که به شکل محتوا به کاربر ارائه می شود. برای داشتن یک محتوای خوب و اصولی رعایت یک سری نکات لازم است. از در نظر گرفتن هدف محتوا و اقداماتی که از کاربر داخل محتوا خواسته می شود گرفته تا شکل کلی آن همگی باید در راستای یک استراتژی مشخص باشد. در این مطلب 6 گام برای رسیدن به یک محتوای خوب را بررسی کرده ایم.
های نتورک محتوا ,تولید محتوا منبع
درباره این سایت